Politica de retur
Ideile care stau la baza intregului nostru concept de “rasfatare rafinata” a fiecarui client in parte este calitatea din spatele serviciilor, promtitudinea si seriozitatea. De aceea telul nostru a fost intotdeauna indeplinit astfel incat potentialii clienti au devenit cu timpul fideli DarurideArgint. Cu toate acestea, exista situatii in care veti dori sa reveniti asupra deciziei de cumparare a unui produs cumparat de pe maganzinul nostru online, solicitand returnarea acestuia.
Daca hotarasti sa trimiti produsele retur, atunci trebuie urmati pasii:
a. Anuntarea echipei www.darurideargint.ro telefonic sau prin e-mail (office@aursiargintAEC.ro) legat de motivul pentru care doresti returnarea, facand cateva fotografii cu produsul pe care doresti sa il returnezi, astfel incat sa fie vizibil in integralitate si nedeteriorat.
b. Completarea si trimiterea formularului disponibil aici, pentru a putea trimite curierii sa recupereze produsul/produsele comandate de catre dumneavoastra. Acest lucru este posibil doar in cazul livrarilor nationale. Pentru livrari internationale puteti lua dumneavoastra legatura cu orice curier zonal.
c. In urma primirii coletului urmeaza sa verificam starea produselor, ulterior contactandu-va pentru a finaliza procesul de retur.
d. In cazul in care produsele se afla in aceeasi stare in care au fost trimise* viramentul banilor in contul mentionat de dumneavoastra in formular se va face in cel mai scurt timp, maxim 5 zile lucratoare.
In cazul in care se doreste un schimb al comenzii cu o alta, procedura de retur va fi urmata conform pasilor de mai sus (a-c), pasul d) constand in a va trimite produsele dorite la schimb, dumneavoastra urmand a achita ramburs la primirea noului colet doar diferenta valorica dintre prima si a doua comanda. Toate aceste informatii va vor fi reiterate fie telefonic, fie prin comunicare in scrisa, via e-mail.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin.
*Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Bijuterii realizate la comanda:
Odata ce stabilim impreuna detaliile referitoare la personalizarea bijuteriei (ajustare dimensiuni, gravare, rodinare, aurire, respectiv orice procedura care presupune interventia noastra asupra produsului din stoc, conform indicatiilor clientului) sau a crearii sale de la zero nu mai este nevoie decat de rabdare din partea ta, pana ce noi reusim sa dam viata dorintei tale. Pasii sunt simpli si presupun transparenta totala, astfel incat sa fii la curent cu absolut tot ce se petrece, astfel incat produsul finit sa fie pe masura asteptarilor. Te rugam sa ai in vedere, insa, ca odata ce avem toate informatiile confirmate de catre tine si cream bijuteria dorita, nu mai exista cale de intoarcere. Posibilitatea de retur, in acest caz, nu exista. Croim bijuteriile special pentru tine.
Ne rezervam dreptul de a refuza primirea returului in cazul unor abuzuri (schimburi repetate, returnari repetate, comenzi nepreluate anterior-repetitiv, refuzarea primirii coletelor, istoric negativ al clientului in baza de date www.darurideargint.ro). Ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul in cazul comenzilor persoanelor juridice (acestea neavand calitate de consumator).